avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 235 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Ce pot face
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

Ce pot face

Buna seara, sunt asistent medical si acum 2 zile am primit pumni in cap de la un pacient cu tulburări de personalitate in timpul serviciului
Ce este de facut in acest caz...Am fost la IML sa scot certificat medico legal ...deoarece in urma agresiunii m am ales cu un hematom la cap

fanny000 a scris:

Buna seara, sunt asistent medical si acum 2 zile am primit pumni in cap de la un pacient cu tulburări de personalitate in timpul serviciului

Aveți martori, certificat medico-legal, și filmări VIDEO`? Fără probe rămâneți numai cu vorbele.

Ați chemat Poliția atunci imediat`?

P.S.
Când comentați, apăsați pe tasta RĂSPUNDE, nu pe tasta CITEAZĂ.
Ultima modificare: Vineri, 28 Iunie 2019
Dapix, utilizator
Da a venit politia sunt si camere si martori

Dapix a scris:

Aveți martori, certificat medico-legal, și filmări VIDEO`? Fără probe rămâneți numai cu vorbele.

Ați chemat Poliția atunci imediat`?

P.S.
Când comentați, apăsați pe tasta RĂSPUNDE, nu pe tasta CITEAZĂ.

Adică nu va răspunde nimeni ptr această agresiune avand in vedere ca sa produs la locul de munca?

fanny000 a scris:

Da a venit politia sunt si camere si martori

Dapix a scris:

Aveți martori, certificat medico-legal, și filmări VIDEO`? Fără probe rămâneți numai cu vorbele.

Ați chemat Poliția atunci imediat`?

P.S.
Când comentați, apăsați pe tasta RĂSPUNDE, nu pe tasta CITEAZĂ.



A venit politia sunt si camere si probe

Alte discuții în legătură

Plangere penala antolia antolia Buna ziua ! In urma unei agresiuni fizice , a fost depusa o plangere la politie . Dupa intocmirea dosarului , procurorul a dispus inceperea urmaririi penale . ... (vezi toată discuția)