avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 184 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Litigiu cu o firma din Bulgaria care are site .ro
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Litigiu cu o firma din Bulgaria care are site .ro

Am un litigiu cu o firma din Bulgaria de la care am cumparat online un produs defect. Discutiile cu cei de la firma nu au dus nicaieri, acestia ori nu inteleg legislatia, ori se prefac ca nu o inteleg ca sa evite sa rezolve problema.

Eu locuiesc in Romania. Firma de la care am cumparat este inregistrata doar in Bulgaria, nu si in Romania, produsul mi-a fost livrat direct de la depozitul din Bulgaria, dar site-ul firmei, de pe care am cumparat produsul defect, este inregistrat pe domeniul de internet al Romaniei (.ro). Ar trebui sa ma adresez autoritatilor din Romania sau din Bulgaria?
Cel mai recent răspuns: vladone97 , utilizator 17:52, 6 Mai 2024
Din Bulgaria. Și dvs puteți cumpăra un site .bg. E o marfă
Ultima modificare: Duminică, 5 Mai 2024
adriandimitriu, utilizator
adriandimitriu a scris:

Din Bulgaria. Și dvs puteți cumpăra un site .bg. E o marfă

Problema mea este ca toate probele pe care le am referitoare la aceasta situatie (facutra, certificatul de garantie si schimbul de e-mailuri cu firma) sunt in romana, iar Comisia pentru Protectia Consumatorilor (autoritatea din Bulgaria) accepta reclamatii prin formularul online doar de la cetatenii stabiliti in Bulgaria. La introducerea adresei de domiciliu trebuie sa selectez dintr-o lista, iar in lista sunt doar orasele din Bulgaria. Singura varianta pe care o accepta, pe langa completarea formularului online, este depunerea reclamatiei in persoana la sediul autoritatii.
Ultima modificare: Duminică, 5 Mai 2024
vladone97, utilizator
verificati alternativele de mai jos. una sigur va va ajuta:
[ link extern ] /
[ link extern ] /
Ultima modificare: Luni, 6 Mai 2024
adriandimitriu, utilizator
adriandimitriu a scris:

verificati alternativele de mai jos. una sigur va va ajuta:
[ link extern ] /
[ link extern ] /

Va multumesc pentru ajutor.

M-am adresat deja Centrului European al Consumatorilor, dar acesta nu are autoritatea de a impune o solutie in cazul unui litigiu, de aceea am cerut sfaturi aici pe forum. Ma voi adresa SOLVIT in legatura cu aceasta problema si voi reveni daca este cazul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reclamatie acvariu spart LuceNera LuceNera Buna ziua. Va rog sa ma lamuriti si pe mine in urmatoarea problema. Detin un magazin online si am primit o comanda pentru un acvariu. Am livrat acvariul ... (vezi toată discuția)
Produs de trimis in service lauricafl lauricafl Buna ziua. Am o problema cu o casca bluetooth in valoare de 100 ron. S-a defectat si vreau sa o trimit in service. Am cumparat-o online si acelasi site ma ... (vezi toată discuția)
Timp legal eu-ro pt reparație produs nou / garantie Crazyionutz Crazyionutz Bună ziua, Am achiziționat un produs de la o firma bulgara ( buybest.ro ) cu punct de vânzare / call center în Romania ( la achiziția online nu am știut ... (vezi toată discuția)